Når jeg ser på Happy Business ovenfra og ned, ser jeg en todelt business.
På den ene siden finner du VA Rita som skriver e-poster og nyhetsbrev til kunder. Ordner landingssider og automatiserte e-poster, fikser tekniske greier og sørger for administrasjon av medlemsportaler.
Når du vender blikket, vil du se mentor Rita som lærer kvinnelige gründere og bedriftseiere hvordan de skal markedsføre seg på e-post. Hvor fokuset er å vise hvordan, veilede og hjelpe, slik at de blir trygge og får kompetanse til å bygge e-postliste, skrive nyhetsbrev og få kunder gjennom sine e-poster.
Dette er Happy Business i et fugleperspektiv. Når jeg nå har gjort en evaluering, er jeg litt usikker på om det er det du ser. Jeg oppfatter at de fleste forbinder meg med mine mentortjenester, og at mange tror at jeg ikke tilbyr virtuelle tjenester lengre.
Har jeg rett?
Del gjerne dine tilbakemeldinger i kommentarfeltet.
I tillegg til dette, kommer det også tydelig frem i markedsføringen min at det er mentortjenestene mine jeg promoterer mest og oftest. Da er det kanskje ikke så rart at det blir sånn…
Dette er noe jeg vil ta tak i og gjøre justeringer på neste år.